14 лютого 2024 р.

"Скажи мені кого ти любиш, і я тобі скажу, хто ти": уроки милосердя за книгою "Любитиму тебе завжди"

    Сьогодні, в День святого Валентина, з учнями 7-Г класу говорили про найсвятіше, найсвітліше й найпрекрасніше почуття, адже від сотворення світу всім правила любов. 
    У вступному слові завідувач бібліотеки Любов Любомська та класний керівник Наталія Король ознайомили школярів із історією свята, що відзначається уже сімнадцять сторіч поспіль. Учні та учениці: Ковш Альона, Флюдович Павло, Молодой Ігор, Шадрунов Альфред, Овчар Костянтин, Денисенко Тетяна, Рібун Софія, Гаврилюк Матвій, Стасюк Святослав, Швець Юрій озвучили у ролях оповідання "Скажи мені, кого ти любиш...", "Я знаю, хто вона...", "Мій улюблений кусень", "Знаю ти можеш", "Варта чекання", "Лист у гаманці" із книги "Любитиму тебе завжди"; зачитували цитати відомих людей, приказки й прислів'я про любов, висловлювали свої думки з цього приводу. Асистен вчителя Вікторія Зварич зосередила увагу на найважливіших у нашому житті словах: "Як я можу допомогти?", "Я визнаю, що припустився помилки", "Пробач мені", "Я люблю тебе". 
    Семикласники торкнулися своїми серцями дива, що змінює світ і нас у ньому робить кращими, добрішими, благороднішими! Сподіваємося, що засвоєні на нашому заході уроки милосердя будуть допомагати юним читачам у нових зустрічах, знайомствах, які переростуть у велику дружбу і чисті почуття.